Een rustig weekje

Ik had een rustig weekje, het enige clubje dat ik had, ging niet door wegens het slechte weer. Dus tijd om eens lekker in huis aan de slag te gaan en ook nog hobby spulletjes uitgezocht, die ik toch niet meer ga gebruiken. Hopelijk vinden ze via Marktplaats een nieuwe eigenaar. En tijd om weer een ster van de Stars upon stars quilt in zijn “sterrenjasje” te steken. Dit keer de overwegend gele ster als blok afgekregen.

p1130980

Ik startte ook met een nieuw blok van de maand pakket, verzorgd door Mascha van Created by Mascha. Afgelopen weekend helemaal voorbereid en daarna lekker in de luie stoel alles vastgezet en de stitchery gemaakt. Uiteraard vind ik hem ook zo leuk geworden, omdat het onderwerp twee poezen zijn en er hier ook twee rondlopen. Alleen zijn dat nog geen “hartsvriendinnen”.

p1130950

Ook nog wat nieuwe naaiprojecten aan het voorbereiden geweest, want binnenkort hebben we weer onze maandelijkse samen-naaidag. En natuurlijk is de weekopdracht van de kleurige hexjes ook weer gemaakt. Dat zijn tot nu toe kleine opdrachten, dus dat is goed te doen. En, er kwam weer een boek uit. Niet zo’n dikke dit keer.

p1130953

Het is het tweede deel van een serie, deel 1 had ik uiteraard al eerder gelezen en ik heb nu deel 3 in huis. Maar dat moet even wachten, want ik ben al weer in een ander boek bezig. Ook daar was het weer voor, lekker bij de kachel een boek lezen. Fijn weekend allemaal!

 

4 gedachten over “Een rustig weekje

  1. Je ster ziet er geweldig uit, heel erg mooi gedaan en de kleurtjes zijn prachtig! Het blokje met de 2 poezen is mooi, even iets anders tussendoor is leuk om te doen.
    Fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie